Betist Şikayet

By Betist Tanıtım

Betist, 2015 yılında hem Türkiye’de hemde Avrupa’da hizmetine başlamıştır. Başladığı günden bu yana istifini bozmadan devam eden Betist, üyelerine 7/24 canlı destek sunmaktadır. Sunduğu bu hizmetle bir çok sorununuz ortadan kalkacak ve bahis oyunlarınıza kaldığınız yerden devam edebileceksiniz.

Betist’e para yatırmak tereyağından bal çekmek kadar kolay bir işlemdir. Peki Betist’e para yatırırken hangi bankaları kullanabilirim? diye bir soru soruyorsanız hemen cevabını veriyoruz; Havale olarak ödeme yapma şansına sahipsiniz. (İşbank-Yapıkredi-Garanti-Finans-Halk-Ziraat-Teb-Akbank-Denizbank-Vakıfbank)
Cepbank, Ecocard, Astropay, ve Paykasa ile yatırım yöntemlerimizi online olarak  kullanarak  yatırım yapabilirsiniz.

Spor bahislerinden, poker’e kadar bir çok alanda oyun oynayabilirsiniz. Peki bu kadar imkan var, önemli olan Betist’in güvenilir olup olmadığı? diye bir soru ile gelirseniz; Hemen sizlere Betist’in güvenilir olduğunu bir kaç cümle ile kanıtlayalım.

Betist, Autobet Limited Pharoash Amusements 4 Bell Lane BODMIN PL31 2JL ingiltere Lisanslıdır. Lisans numaraları ise:41074‘dür. Ola ki Betist hakkında çözemediğiniz bir sorun ile karşılaştınız, fazla telaş yapmanıza gerek yok öncelikle destek@betist.com üzerinden sıkıntınızı anlaşılır bir dile yazın. Sonrada kendinizi Betist’in çalışanlarına bırakabilirsiniz. Eğer sorularınızın acil cevaplanması Canlı destekle görüşebilirsiniz.

Betist hakkında geniş çaplı bir araştırma yapmamıza rağmen hiç bir yerde olumsuz bir yorum veya düşünce göremedik. Eğer ki siz Betist adına şıkayetçi olmak istiyorsanız sayfanın alt kısmına inerek yorum yapabilirsiniz. Online bahis sitelerin ve güvenilir bahis siteleri için sitemizi her gün güncel olarak takip edebilirsiniz.

Betist’e Üye Ol

 

31 Responses to “Betist Şikayet”

  1. arkadaşlar paranızı değerlendirmek istiyorsanız betisti deneyin kesinlikle oranlar felan çok yüksek ayrıca çok anlaşılır siteyi ilk 2 dakikada çözdüm bonuslar felan zengin olacaz galiba tavsiyemdir herkese

  2. valla adamlar her çekimimi 3 dakikada yolluyolar hesabıma yalana dolana gerek yok çok kullanışlı ayrıca canlı destek hertürlü konuda yardımcı oluyor sana 100 lira oluyo 200 lira , 200 lira oluyo 400 lira bereketli sayfa

  3. canlı yardıma bağlanın arkadaşlar bonuslarınız için anında yüklüyorlar hem çok saygılı ve bilgililer siteyi kullanamayanlara yanındaymış gibi yardım ediyorlar güzel site yapmışlar

  4. tekrar tekrar kazanıyorum hala bu sayfadan batırana kadar devam edeceğim gelin sizde kazanın sevaptır paylaşayım dedim oranlar tavan 😀

  5. oranlı canlıda süper ayrıca bir sürü farklı güzel seçenek var güzel dizayn edilmiş çekim hızları bonusları felan favori sitem burasıdır artık

  6. Aldığım bonusun bile bonusu var çok güzel site kazandırıyo vallahi emek var ortada burdan oynuyorum artık hiç başım ağrımıyor

  7. Çok anlaşılır ve güvenilir bir sayfa müşteri memnuniyeti ön planda tebrik ediyorum burdan tüm personelini çok başarılı bir sayfa

  8. euro 2016 ya özel çok sağlam bonus yapmış adamlar çok hoşuma gitti sayaç filan birde lig kapandı maç yok diye sıkılmıyorum artık adamlar endonezya 3. ligi maçlarını bile veriyo lan :Dsonuçları nasıl buluyolar çok merak ediyorum allah yardımcı olsun canlı desteğin haha 😀

  9. arkadaslar bu siteye sakıın sakııın para yatırmayın benim kullanici adım furkan93 benim2050 tl el koydular siz biliyorsunuz ne yağtiginizi diyolar üstelik ben casino oyuncusuyum hic bir zaman kotu artniyetli birsey yapmadim sakın para yatırmayın! el koyarlar kazandiginizda!

  10. selam millet uzun zamandır betist te oynuyorum evrak istemiyor yatırımlarımda çekimlerimde sıkıntı cıkarmıyor bir sorun cıktıgı zaman hemen hallediyor adam gibi adamlar valla karı dırdırından kacmak için bu siteye üye oldum karımın bana vermedigi huzuru zevki bu site veriyor keşke betistle evlenebilsem .:) tavsiye ederim ey dostlarrr ..

  11. arkadaslar düzgün site isterseniz betasisti tavsiye ederim yeni olmasına ragmen gayet iyi hızlı vir site. ve bircok promosyonu var bu nedenle dikkatımı cektı

  12. gerçek paralı poker sitelerinde oynamış ve pokeri gerçekten iyi bilen birini arıyorum birlikte para kazanacaz. pokeri bilmesi yeterlidir parasıda yoksa olur. yeterli bilgisi olsun . skypeden bana ulaşırsanız sevinirim. skype: DUNYAYAMİN skype: dunyayamin

  13. ya winandwin724 diyorsunuz da ne yatırım bonusu var ne de denme bonusu ne iş bu ??? beni çekmedi , yani beni cezbetmesi lazım ilk önce…

    1. Uğur kardeşim Her yatırıma bonus veriyor winandwin724.com ayrıca cep bank yatrımları 20 tl den başlıyor havlede 50 tl benim ilgimi çekdi yatrım yapdım denedim yattrım hız ve çekim hızı gayet başarılı tavsiye ederim

    2. Valla kardeş bonusla onunla bununla uğraşan adam net oyuncu değildir , Oyuncu dediğin basar parayı oynar, çekime gelincede takır takır alır parasını.Site bu konuda güvenilir anında paran yatıyor ve çekerken de bir sıkıntı yaşamıyorsun.

  14. Uğur kardeşim haklısın ama spor bahislerinde oranlar yüksek ve çekim işlerinde hiç sıkıntı çıkmıyor

  15. Sitedeki bahis oranlarını fark ettin mi kardeşim site uzun yıllardır akfit bence ve güzel bir site eskiden canlı desteği yoktu 2 haftadır onuda eklemişler ve sürekli güncellenen yapıyorlar.

  16. Merhaba arkadaşlar önerdiğiniz siteye yeni üye oldum hakkımızda hayırlısı inşallah dediğiniz gibi güvenilir bir sitedir.

    1. bende üye oldum şimdilik memnunum futbol üzerine iddialı gözüküyorlar. oranları yüksek ve sezon sonunda 15bin tl veriyorlarmış…

  17. Arkadaşlar bi site keşfettim yeni winandwin724.com diye bayadır da varmış ama para yatırmaya çekindim bir bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim

      1. Sitedeki canlı destekten yardım alabilirsin ben dün talepte bulundum hemen cevap verdiler
        Üyelerin kayıplarına göre discountları düşüp kalan bakiye üzerinden ½15 veriyorlar kardeşim

  18. Arkadaşlar bayilik veren ilk site winandwin724 siteye 11 üye kazandırdım hesabım kabardı sadece üye olacak olan arkadaşlarınıza referans kısmına sizin adınızı yazmalarını söyleyin işlem tamam

  19. ARKADAŞLAR BU WİNANDWİN SİTESİ NEYMİŞ LAN Bİ SUSMADINIZ A G BEN SİTEYE BAKTIM GAYET NORMAL BİR SİTE SİZİN GÖZÜNÜZE FARKLI GELEN NE ANLAYAMADIM BOŞ MUHABBET YAPMAYIN ALLAH AŞKINA

    1. aynen yawww her sitede bu ismi görüyorum anlamadım ki sanki altından yapmışlar siteyi. normal yemyeşil oranları da normal bir site nedir anlayamadım… ne deneme bonusu var nede bişey.. bayilik bence hikayeeee

      1. Ben bayiyim winandwin724 sitesinde kardeş , çevrende oynayan insanlar varsa , onlar oynasın sen paranı kazan .%50 kar veriyor site ki bence baya yüksek rakam , bende her hafta alıyorum paramı. Sıkıntı yaşasam önce ben söylerim.

  20. arkadaslar bahis oynayacam para kazanacam diye strese girmeyin kredi kartınızla betssona para yatırdıysanız ve hala yatırıyorsanız beleşten para kazanmaya beklerim kredi kartınızda hangisi olduğu önemli burada kadirdemirel_33 hot beklerim

  21. arkadaslar simdiden uyariyim sizi sakin o soylenen guvenilir dediklerine bakmayin ilkonce guven veriyorlar sonra zorluk cikartiyorlar ben 8 senedir farkli firmalari deniyorum yatirim yaptim bu siteye hesabima aktarmadilar sakin para yatirmayin hep bir bahane buluyorlar bilginiz olsun iyi diyenlerde kendi adamlari benden soylemesi saygilar

Yorum yapın